Nie je to autobus, ale zmestí sa doň až 9 ľudí. Myslím – celých deväť – aj s nohami, a pohodlne sa odvezú až do Tramtárie. Naozaj pohodlne. Alebo vyhodíte druhý a tretí rad sedadiel a môžete konečne previezť ten babkin klavír. Alebo iný nápad čo s priestorom na kolesách ?

Praktický
Renault Trafic sa môže pochváliť modernizovaným vzhľadom. Predná časť vozidla je výrazná vďaka vyššiemu nárazníku a väčšiemu množstvu chrómu, čo pridáva na elegancii. Napriek svojim rozmerom (5 metrov na dĺžku, 1,96 metra na šírku a 1,97 metra na výšku) nepôsobí vozidlo neohrabane. Naopak, dizajn je príjemný a hlavne praktický.
Takto nejako to asi vidia kamionisti
Za volantom sa cítim veľmi pohodlne- mám taký trochu kamionistický pocit. Možno práve preto, že som za volantom kamióna ešte nikdy nesedel:) Ale aj pre pasažiera je to veľmi pohodlné, pretože sedíme rovnako vysoko. Dôležité je poznamenať, že všetky sedadlá v aute sú plnohodnotné, žiadne skrčené nohy.

Naozaj veľa miesta
Môžete si ich zostaviť na 3, 6 alebo 9 miest na sedenie. Trafic ponúka naozaj veľa miesta, druhý a tretí rad sedadiel je možné vybrať, a previezť tak aj veľa batožiny, alebo iného nákladu. Vo vnútri všetko vyzerá veľmi útulne a spoľahlivo. Ak chceme voziť deti v sedačke, môžete sa spoľahnúť na ISOFIX.
Auto je štandardne vybavené LED svetlometmi, na výbornú splnili svoje poslanie aj počas hmly či dažďa.

Infotainment ? Nájdeš, čo hľadáš
Vybavenie infotainmentu je intuitívne nie len pre šoférov Renaultu. Pohodlné a jasné na ovládanie. Muzika nám vyhráva z reproduktorov v prednom rade a potom zadnom, takže ozvučenie auta aj so Spotify bolo ideálne.
Dvere kufra pre mocných chlapov
Dvere kufra sú o niečo ťažšie, ako by som očakával. Ak ste menší kus človeka, musíte mať veľa sily na jeho zatvorenie. Veľkým chlapom to problém nerobí. Môžem to zadefinovať aj ako výhodu. Keď sme sa počas dažďa pod otvoreným kufrom skrývali ako pod prístreškom, nemuseli sme sa báť, že ho sila vetra sklopí na našu hlavu. Mocne drží na svojom mieste. Hore, alebo dole.

A čo motor? Ekonomický a zdatný
Táto verzia je dostupná v troch variantoch: 110 koní, 150 koní a 170 koní.
Naša verzia mala naftový motor s výkonom 150 koní, čo sa ukázalo ako ideálna voľba pre alpské cesty po ktorých sme sa pri auto teste vybrali. Motor bol dostatočne silný, zvládol aj strmé stúpania. Cúvanie v jednosmerke, jazdu do kopca na malej ceste zvládal obratne, a ani terénne nerovnosti nám problémy nerobili.
A popri tom bol na auto svojej veľkosti ekonomický. Pri našom testovacom výlete dosiahol Trafic priemernú spotrebu okolo 8 Litrov na 100 kilometrov a to treba počítať s tým, že sme ho vláčili po horách a bolo plne naložené.

Bezpečne
Jazda bola plynula a komfortná, dokonca aj na nerovných povrchoch a pri horských zákrutách. Veľmi som ocenil stabilitu a presnosť riadenia, ktoré prispievajú k pocitu bezpečia. Na diaľnici som si jednoducho zapol adaptívny tempomat a mal som pocit že hrám videohru: auto za mňa robilo takmer všetko a ja som si mohol spievať pesničky s partiou v kokpite:)
Ak chcete voziť svoje deti po horách, cestovať k ďalekému moru alebo ísť s kamarátmi na výlet a mať pritom pohodlie , Renault Trafic je fajn voľba. Ponúka priestrannosť, moderný dizajn a praktické funkcie, ktoré zaručia pohodlné a bezproblémové cestovanie.



Rastový graf - VÝŠKA CHLAPCOV: vek 0-36 mesiacov
Atopický ekzém je výzva pre deti aj rodičov. Ako sa správne starať o atopickú pokožku?
Polohovanie na bruško
Vianočné vinše
Ovčie kiahne (varicella): aké sú príznaky a ako kiahne vyzerajú?
Máte herpes? Nebozkávajte svoje dieťa. Nikde.
RodinkaTEST: Dacia Spring Electric
Rodinka test: Renault Rafale E-Tech 4x4 300k - konečne jedno dospelé auto
Test: Dacia Bigster Expression TCe 130 4×4 – väčší brat Dustera, ktorý sa nebojí ničoho
RENAULT SCÉNIC E-TECH elektrický: Výborné auto pre tých, ktorí chcú veľa – a vedia prečo.
Rodinka test: Dacia Bigster Hybrid 155 – SUV, ktoré myslí vo veľkom
Renault 5 E-Tech elektric – elektro evolúcia, alebo retro stretnutie s budúcnosťou