Malý mestský crossover Captur si ma svojim vzhľadom a ladnými líniami získal od prvého zbystrenia pred predajňou, a preto som sa na tento test nesmierne tešil.
No to, či si Renault Captur udrží moju náklonnosť z prvého dojmu, zistíme v niekoľkých základných otázkach.
Komentáre k článku
ma ho manželka (kupila si ho pred tým ako sme sa spoznali), ja som na ňom najazdil pár tisíc km… ale horšie auto nepoznám: okolo riadiacej páky je chrómový límec, ktorý vám stále odráža slnko do očí, trochu to otravuje… ak do auta svieti slnko, čo svieti skoro stále, v navigácii vidíte odraz, ak na navi svieti slnko, nevidite vobec nič, takže navi je nepoužitelná, plus v noci na najnižšej intenzite vám ide vypaliť oči (v nočnom režime)… keď si chcete na stieračoch nastaviť intenzitu rýchlosti, captur vám dáva do ponuky 4 rýchlosti označené velkostou kvapky, logicky: mala kvapka – malý dážď, velká kvapka – silný dážď, dohužial malá kvapka – malá prestávka medzi jednotlivími cyklami… automatická prevodovka radí podla trpaslíka ktorý je ukrytý vnutry prevodovky a hádže hracou kockou, ak dáte nohu na podlahu, chvílku čaká (hádže kockou) potom podradí do červených, trpaslík si uvedomí že to asi nie je dobre, a hádže znovu, predbieham už iba v manuálnom móde, no aj manuálny mód ma nejaký vplyv na automatické radenie, ale ešte som nezistil aký… pri vyšších rýchlostia hluk od prudiaceho vzduchu (dlhšia jazda na dialnici je trápenie)… plus spotreba nič moc a kopec iných vecí…
z toho auta vobec nemám dobrý pocit
auto si kúpi podľa mňa iba blázon
(ja – najazdených cca 150 tisic km (octavia, superb, rapid, toledo, polo, astra, bmw, focus, grand c-max (moje plus sluzovaky))
mam 3 deti, takže doma mame auto kombi, aby sa nam tam všetko zmestilo. ALe tiež mame renaul , ale talisman, tmavy modry, kupovali sme ho na uver a už rok na nom jazdime. Za mna super auto
ma ho manželka (kupila si ho pred tým ako sme sa spoznali), ja som na ňom najazdil pár tisíc km… ale horšie auto nepoznám: okolo riadiacej páky je chrómový límec, ktorý vám stále odráža slnko do očí, trochu to otravuje… ak do auta svieti slnko, čo svieti skoro stále, v navigácii vidíte odraz, ak na navi svieti slnko, nevidite vobec nič, takže navi je nepoužitelná, plus v noci na najnižšej intenzite vám ide vypaliť oči (v nočnom režime)… keď si chcete na stieračoch nastaviť intenzitu rýchlosti, captur vám dáva do ponuky 4 rýchlosti označené velkostou kvapky, logicky: mala kvapka – malý dážď, velká kvapka – silný dážď, dohužial malá kvapka – malá prestávka medzi jednotlivími cyklami… automatická prevodovka radí podla trpaslíka ktorý je ukrytý vnutry prevodovky a hádže hracou kockou, ak dáte nohu na podlahu, chvílku čaká (hádže kockou) potom podradí do červených, trpaslík si uvedomí že to asi nie je dobre, a hádže znovu, predbieham už iba v manuálnom móde, no aj manuálny mód ma nejaký vplyv na automatické radenie, ale ešte som nezistil aký… pri vyšších rýchlostia hluk od prudiaceho vzduchu (dlhšia jazda na dialnici je trápenie)… plus spotreba nič moc a kopec iných vecí…
z toho auta vobec nemám dobrý pocit
auto si kúpi podľa mňa iba blázon
(ja – najazdených cca 150 tisic km (octavia, superb, rapid, toledo, polo, astra, bmw, focus, grand c-max (moje plus sluzovaky))
mam 3 deti, takže doma mame auto kombi, aby sa nam tam všetko zmestilo. ALe tiež mame renaul , ale talisman, tmavy modry, kupovali sme ho na uver a už rok na nom jazdime. Za mna super auto
Zdravím, môžem sa opýtať koľko meriate na výšku? Nech si viem predstaviť sedenie v Capture. Mám asi 193 cm.
pecka,,,,moja lasocka,,,vsade ho vidim,,,,zalubila som sa do neho na prvy pohlad,,,,krajsie auto som este nevidela ako capturka………..