Žijeme v dobe ekonomického blahobytu. Ľudia majú dostatok všetkého. Už ich nezaujíma aké je auto v zákrutách, či je s ním zábava, alebo akú má spotrebu. Dnešný človek je vlastne veľmi prostý ( až na výnimku CarGuys ). Chce sa proste odviezť z miesta na miesto v čom najväčšom pohodlí. A tak žnú nepochopiteľný úspech SUVká. Ale svet je jeden veľký kolobeh. Aby sme neskôr neľutovali… Je veľa vecí, ktoré sú lepšie menšie ako väčšie. Napríklad zlomenina, zápal pľúc alebo výška hypotéky. Tak prečo nie auto? Malé autá sú praktické, zábavné a lacné. Všetko to začalo Peugeotom 205, ktorý malé autá katapultoval medzi obľúbené. Ale ak sa spýtate niekoho z Renaultu, budú vám tvrdiť, že za úspechom malých áut stojí jednoznačne ich Clio z roku 1991. Druhá generácia pôsobila veľmi krehko a lacno. Tretia výrazne pribrala, no priniesla skoro nemeckú kvalitu spracovania a bezpečnosti. Štvrtá vyzerala ako mladý narkoman, ale udržala si štatút hitu. Dnes je tu generácia piata, a práve na nej sa tento týždeň vozím.
Ano, ale to porovnavas neporovnatelne.
male a zbytočně drahe. Za to, čo chcu za toto auto si kupim novu jazdenku (octaviu) a budou s nou jazdit niekolko rokov