Škola šmyku má novú „webovú karosériu“, fun brata a vodičku na marketing

Tlačová správa 1

SuperDRIVE- Škola bezpečnej jazdy (ľudovo škola šmyku) pôsobí na Slovensku už 5 rokov, počas ktorých preškolila viac ako 10 000 ľudí. Číslo, ktoré dokazuje, že v súčasnosti, keď každý deň počúvame o tragických dopravných nehodách, patria tréningy na zdokonalenie vodičských schopností k najvyhľadávanejším aktivitám.

Dnes okrem rakúskeho Pakchurtu pôsobí Superdrive v Piešťanoch a v druhom polroku 2012 by mala fungovať tiež prevádzka v širšom centre Prešova.

K narodeninám si Superdrive daroval novú verziu svojej webstránky. Motoristi na nej získajú informácie a rady z oblasti bezpečného šoférovania, ale dozvedia sa aj o aktivitách, ktoré Škola bezpečnej jazdy ponúka a nájdu na nej i galériu z predošlých podujatí.

„SuperDRIVE  spolupracuje s mnohými firmami, pre ktoré organizuje špecifické motoristické podujatia. Je o nej stále väčší záujem a tak vznikla aj nová divízia MOTOREVENT. Slogan – Zážitky na kolesách – najlepšie vystihuje zameranie na rôzne aktivity vždy spojené s autami, motocyklami, bicyklami… teda s kolesami. Divízia má vlastnú nový webstránku: www.motorevent.sk,“ hovorí nová marketingová posila Alena Vaneková.

Táto mladá manažérka ostatných 5 rokov viedla úspešný tím najväčšieho online autobazáru na slovenskom internete: www.autobazar.eu. Alena Vaneková teraz svoje dlhoročné skúsenosti v oblasti komunikácie s klientom a urgentnému reagovaniu na nové požiadavky klientov naplno využije v službách oboch značiek – SuperDRIVE a Motorevent.

1 Hviezdička2 Hviezdičky3 Hviezdičky4 Hviezdičky5 Hviezdičiek (4 hlasov, priemerne: 5,00 z 5)
Loading...

Komentáre k článku

Pridaj komentár